Paljudel ametikohtadel pole küll otseselt vaja avalikult esineda, kuid on palju kliendikohtumisi, kus  tulemus sõltub ometi mitte ainult enesekindlusest ja võimest ennast selgelt väljendada, vaid ka võimest panna ennast kliendi asendisse.

Lektor: Martin Veinmann

Martin VeinmannEesti Draamateatri näitleja, koolitaja
Martin Veinmann on Eesti Draamateatri näitleja aastast 1972, pärast Tallinna Riikliku Konservatooriumi lavakunstikateedri lõpetamist. Samuti on Martin olnud Eest Muusika- ja teatriakadeemia kõrgema lavakunstikooli (EMTA) lavakõne dotsent. Alates 2004st aastast tegutseb ka ettevõtjana kui kõnekoolitaja. On erialaliselt täiendanud end maailma juhtivate kõnepedagoogide C.Berry, K.Linklateri ja P.Rodenburgi juures Inglismaal, Hollandis ja Soomes. Andnud välja kõne- ja eneseväljendust käsitleva raamatu „Vajadus olla mõistetav“ (Tallinn 2001. Kordustr. 2006a.) Andnud üle 400 kõne- ja esinemiskoolituse avalikus sektoris, organisatsioonidele ja asutustele.

Kas Te teate, kuidas Te ümbritsevaid ainuüksi oma välimuse ja olekuga mõjutate? Kui palju kliendi otsustest Teie toote või teenuse kohta sõltub tegelikult sellest, millest te ei räägi sõnadega?

Milliseid sugestsioone teete Teie ümbrusele? Milliseid Te tahaksite teha? Kas konfliktid soovide ja tegelikkuse vahel on võimalikud?

Kindel on see, et mitte ainult sõnad, vaid kogu teie olemus –riietus, asend, liigutused, näolme, hääletoon –mõjutavad teisi tegema just sellist, aga mitte teistsugust otsust  – ostma teie toodet või mitte, olema teiega nõus või mitte, tulema teie juurde teistkordselt või mitte.

Õppepäev on mõeldud  just selliste ametikohtade esindajatele, kellel tuleb oma olemisega (keha ja häälega) kiiresti mõju saavutada. Koolitus aitab oma keha ja häält paremini ette valmistada ja pöörata tähelepanu olulistele faktoritele iseenda olekus, mis võivad mõjutada kliendi otsust teie toote või teenuse kohta.

Kudas tunda end oma kehas hästi? Millest sõltub enesekindlus? Kuidas mitte rikkuda oma enesekindlusega suhteid kliendiga? Kuidas olla kliendiga ühel lainel? Kuidas saavutada kiiresti kontakt? Millal meid usutakse? Müüme me vaid toodet ja teenust või veel midagi? Kuidas pääseda konfliktidest? Kuidas neid juhtida?

Nendele ja paljudele muudele küsimustele annavad vastused  käesoleva õppepäeva „Suhtlemine – mõjutamine mulle meelepärases suunas“ teemad.

Päevakava:

9.30-10.00 Registreerimine ja kohvipaus

10.00-12.00 Suhtlemine – mõjutamine mulle meelepärases suunas

  • Sissejuhatav enesevaatlus. Küsimuste sõnastamine. Õppimise 4 astet.
  • Suhtlemine – mõtete ja keha keel.
  • Suhtlemise olemus ja eesmärk
  • Verbaalne kõne ja kuulamine. Dialoog.
  • Sõnad. Tõde ja vale. Mitteusutav tõde ja usutav vale
  • Audio-info – parakeel. Hääl kui suhe. Hingamine ja energeetika. Kuulmine ja kuulamine.
  • Visuaalne info – kehakeel. Olemine ja näimine. Vaatamine, silmside, pilk ja pilgu liikumine. Näoilmed. Pokkerimäng. Asendid. Žestid.
  •  Keha valmisolek. Keha kui teejuht häälele ja  mõtetele.
  •  Rapoor –  Sõbralike ja usalduslike suhete loomine, säilitamine ja taastamine. Konfliktid ja nende juhtimine.
  • Kohandumine ja antirapoor. Seisukohtade Aikido.

12.00-12.45 Lõunapaus

12.45-14.30 Õppepäev jätkub

14.30-14.45 Kohvipaus

14.45-16.00 Õppepäev jätkub

Koolituse info

  • Toimumise aeg ja koht:
    03.04.2018, Tallinn

    Koolituse kestvus:
    6 akadeemilist tundi

    Sihtrühm:
    Ettevõtete juhid, omanikud, keskastmejuhid ning kõik teised huvilised olenemata ametist

Osalustasu alates

1591 päev
  • Käibemaksu ei lisandu.

    Hinnas on: loengud, elektroonilised õppematerjalid ja kohvipausid. Lõunapaus ei sisaldu hinnas!
    Lõunasöök on võimalik juurde osta hinnaga 14 €.

    NB! Grupi suurus on piiratud!

Registreerimine

Õppepäevale registreerimiseks on mitu võimalust:

  • täitke registreerimisvorm
  • saatke osaleja nimi, amet ning ettevõtte nimi koos kontaktandmetega e-postile: rkool@rahvakool.ee
  • helistage +372 600 46 80, 50 19 658

Vaata ka registreerimise tingimusi

Koolitus toimub Tallinnas, asukoha detailid selguvad nädal enne koolitust.

[[[["field7","equal_to","2"]],[["show_fields","field25,field27,field28"]],"and"],[[["field7","equal_to","3"]],[["show_fields","field25,field27,field28,field29,field30,field31"]],"and"],[[["field7","equal_to","4"]],[["show_fields","field25,field27,field28,field29,field30,field31,field32,field33,field34"]],"and"],[[["field7","equal_to","5"]],[["show_fields","field25,field27,field28,field29,field30,field31,field32,field33,field34,field35,field36,field37"]],"and"]]
1 Step 1
03.04.18 - ÕPPEPÄEV: Suhtlemine ja mõjutamine
Osalejate arv
Osalejate andmed
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 1
AmetOsaleja nr. 1
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 2
AmetOsaleja nr. 2
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 3
AmetOsaleja nr. 3
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 4
AmetOsaleja nr. 4
Ees- ja perekonnanimiOsaleja nr. 5
AmetOsaleja nr. 5
Arve saaja andmed
Asutus/ettevõte
Postiaadress
Indeks ja linn
Maakond
Kontaktisik
Kontaktisiku telefon
Lisainformatsioon ja/või küsimusedmore details
0 /
Previous
Next